Un concept simplu și trendy stă de multe ori la baza celor mai inventive proiecte. Motto-ul celor de la Asociația Sfera Timișoarei pentru a susține proiectul propus la Timotion 2016 a fost unul simplu: Alergăm. Reciclăm. Donăm.
Pop-up store-ul caritabil Sfera Timișoarei și-a propus să combată consumerismul și să vină în întâmpinarea cetățenilor cu idei noi de reciclare și donare de bunuri. Însă pentru a implementa un concept simplu ai nevoie de un ambalaj de zile mari – iar cei de la Sfera Timișoarei au reușit să atragă atenția propunând un concept prin care înving consumerismul cu propriile lui arme – printr-un brand atractiv. Mai exact, proiectul asociației Sfera Timișoarei a gândit un magazin mobil, elegant, multifuncțional și interactiv, care să încurajeze ideile creative, implicarea socială și reciclarea de produse. Cu fondurile adunate la Timotion 2016 au achiziționat necesarul minim: un stand personalizat, stickere și o scară mobilă, iar cu acestea au realizat un pop-up store. Pornind de la un concept care a fost introdus pentru prima oară în 1997 în L.A și care de atunci a luat cu asalt lumea vestică, Sfera Timișoarei a gândit un magazin atractiv, mai ales prin prisma faptului că nu e permanent și că trebuie să fii pe fază pentru momentele în care apare. Adică it pops up, în tot felul de locuri neașteptate, acolo unde este mai mare nevoie de el. Adică acolo unde sunt timișoreni care au produse numai bune de donat și reciclat, acolo e sfera de acțiune a asociației Sfera Timișoarei!



